Thursday, February 2, 2012

Dismal Science at the Wall Street Journal - The Equation

The Wall Street Journal becomes "Fox-ified."

A op-ed article signed by 16 scientists rejecting the need for “drastic action to decarbonize the world’s economy,” published Friday (1/27/2012) by the editorial page of The Wall Street Journal, has been widely and thoroughly fact-checked and challenged elsewhere. For example, see: Dismal Science at the Wall Street Journal - The Equation

What's happened to the good, old WSJ? Murdock's happened.

No comments: